Blog

Vi blogger ivrigt om alt, hvad der rører sig indenfor ny teknologi, digitale trends og fremtidens forbrugere. Uanset om du er tech-geek, ux-freak eller design-dude, finder du masser af faglig inspiration her. Og vi tager glædeligt imod kommentarer og input.


Helle Jensen

User research - det er hverken svært, dyrt eller usexet

Man er klog, når man ved, hvad det er, man ikke ved noget om. I dette blogindlæg samler jeg op på fordelene ved at lave pragmatisk brugerresearch.

Charlotte Arndal Pedersen
Charlotte Arndal Pedersen

Branded content: Tør du snakke om andet end dig selv?

De fleste ved nok, at grundtanken i branded content er at tilbyde relevant indhold til forbrugerne. Men hvordan gør man så lige det?

Charlotte Arndal Pedersen
Charlotte Arndal Pedersen

Branded content: Fire gode råd og et par eksempler

I dette indlæg om brandets rolle i branded content får du en række gode råd og eksempler med på vejen.

Lasse Staffensen
Lasse Staffensen

Glem de magiske fortællinger og forstå hvorfor data kun bliver vigtigere for jeres virksomhed

Fantastiske historier om magiske resultater, der er skabt med data, giver et misvisende billede af, hvorfor data er så vigtigt et emne for alle organisationer. Læs med og forstå de fem centrale indsigter, der faktisk viser hvorfor data er et helt centralt konkurrenceparameter, og skaber et udgangspunkt for dit bidrag til at I får indfriet alle mulighederne.

Helle Jensen
Helle Jensen

"Jeg skal bare lige have et redesign"

At stå over for et projekt med redesign kan være en omfattende opgave, og der er mange ting, man kan gøre forkert. Heldigvis får du her 5 do’s og 5 don'ts.

Kaare Nørregaard
Kaare Nørregaard

Gå efter ’unusual suspects’ og få langt større udbytte af influencer marketing

I en tid hvor forbrugerne ofte blokerer eller vælger at undgå traditionel push marketing, bør brands arbejde målrettet på at blive omtalt der hvor forbrugernes interesse vækkes: Hos influenterne på YouTube, Instagram og personlige blogs.

Simon Kibsgård
Simon Kibsgård Lene Thirup Morten Barkholt

Elsker dine kunder også selvbetjening?

Selvbetjening er en fremragende mulighed for et tættere og mere værdiskabende forhold mellem brandet og kunden.

Kristoffer Okkels
Kristoffer Okkels

Chatbotterne kommer!

Chatbotter er talk of the town lige nu, og det er der en god grund til. De algoritmer, der ligger bag, er nemlig ved at være så tilpas avancerede, at det at ‘chatte’ med en maskine nu kan være værdifuldt.

Asle Høeg-Mikkelsen
Asle Høeg-Mikkelsen

Styrk kundeoplevelsen med relevante ikoner

Ikoner er i deres natur en effektiv måde at kommunikere med brugere på. De kan også være god branding, hvis de understøtter en god og sammenhængende oplevelse på tværs af løsninger og kunde-touchpoints.

Robert Børlum-Bach
Robert Børlum-Bach

Skab indsigter og optimer kundeoplevelsen med ‘Tag Management’

Analyse og optimering skal handle om at træffe værdiskabende beslutninger på baggrund af kvalitetssikrede data. I dette indlæg opridser jeg potentialet i et velfungerende tag management-system (TMS).