Den kundefokuserede organisation

Etabler de rigtige kompetencer og strukturer og bliv i stand til at skabe effektive løsninger i den kundefokuserede organisation. Se video og præsentation fra briefingen her. 

Digitalisering og øget kundefokusering går hånd i hånd i den moderne virksomhed. Om det er produktudvikling, service, salg eller marketing, der er i fokus, så udfordres de klassiske strukturer - præget af enten langsigtet drift eller korte projektforløb - nu af komplicerede kundedata og rigide interne systemer. Fremtidens kundefokuserede teams skal have stærke kompetencer indenfor strategi, oplevelsesdesign, databehandling og teknologi.

Men, hvordan udvikles disse kompetencer og hvor kan man begynde? Senior Business Developer, MBA Lasse Staffensen beskriver en effektiv vej til en mere kvalificeret og innovativ organisation, der tager udgangspunkt i jeres nuværende strukturer og systemer og gør jer i stand til at innovere med de ressourcer I har. 

Oplægget vil diskutere strategisk ledelse, organisering og kultur med et skarpt fokus på kundeorientering og innovation.