Creuna tiltrækker erfarne profiler

Henover foråret har vi budt velkommen til fire nye senior-profiler på vores kontorer i Aarhus og København. De skal alle styrke bureauet med hver deres ekspertiseområde. Her kan du lære dem at kende.

Nikolaj Gandrup Borchorst

Nikolaj er ny User Experience Lead på kontoret i Aarhus. Som fagansvarlig bliver det Nikolajs opgave at sikre, at Creunas klienter høster værdien af at skabe overlegne digitale kundeoplevelser. Nikolaj kommer senest fra en stilling som Senior UX konsulent hos Mjølner Informatics, og har i den forbindelse fungeret som UX Lead på LEGO de sidste 2 år. Nikolaj er MSc i Informationsvidenskab og har derudover en Ph.D. inden for Human-Computer Interaction fra Datalogi på Aarhus Universitet.

Lasse Staffensen

Lasse er ny Senior Business Developer i Creuna Aarhus. Lasses fremmeste opgave bliver at inspirere og rådgive Creunas kunder om digitale forretningspotentialer. Lasse har flere års erfaring med forretningsudvikling og innovation og kommer senest fra en stilling som Program Director hos DTU Business i Lyngby. Lasse er uddannet BSc i Statskundskab fra Aarhus Universitet og har derudover en Executive MBA fra Danmarks Tekniske Universitet.

Rolf Rahbek

Rolf er ny Senior Client Director i København. Rolf har dermed ansvaret for at videreudvikle kontorets kunderelationer og partnerskaber. Rolf har mere end 10 års erfaring i bureaubranchen og har tidligere været kundeansvarlig hos blandt andre FFW (tidl. ProPeople). Han bibringer dermed mange års erfaring med at udvikle digitale løsninger og forretningsmodeller. Rolf er uddannet cand.merc fra Copenhagen Business School.

Peter Martin Rud Hansen

Peter Martin er ny Senior Client Director i København. Peter Martin bidrager med stor kommerciel erfaring inden for det digitale område og skal styrke vores kunder med sine kompetencer inden for digital marketing og transformation. Peter Martin har mere end 10 års erfaring fra bureaubranchen og kommer senest fra en stilling som Kontaktdirektør i Peytz & Co, hvor han også tidligere har ledet analyseafdelingen og afdelingen for email marketing. Peter Martin er uddannet cand.merc fra Copenhagen Business School.