+Halle forener design og forretning i nyt website

Design og funktionalitet smelter sammen i +Halles unikke møbler. Det samme skal være tilfældet for designvirksomhedens digitale univers, og derfor har Creuna sammen med e-Types skabt et website, der iscenesætter møblerne på ny og samtidig stimulerer forretningen.

+Halle website på iPads

Når Aarhus-baserede +Halle designer møbler til både lufthavne, museer, arbejdspladser og andre offentlige rum, tænker de ikke blot i æstetik, men i en ambition om at skabe behagelige ‘human spaces’ i rum, der typisk er befærdede, travle og meget funktionelle. Derfor har de også brug for et website, der kan lidt mere end blot agere produktkatalog. Et design, der kan tilføje noget rummelighed og interaktion til den todimensionelle visning - og en platform, der kan hjælpe med at konvertere besøgende til kunder.

Den udfordring fik Creuna til opgave at løse i samarbejde med designbureauet e-Types, som netop har udviklet +Halles visuelle identitet. Det blev til et frugtbart samarbejde med kreative input fra alle sider, og resultatet er et moderne og stilsikkert site, der kombinerer e-Types arkitektoniske og minimalistiske designstil med Creunas fokus på at skabe oplevelser med intuitive og motiverende design, transitioner og animeret feedback. Kombinationen giver sitet intensitet og iscenesætter på bedste vis produkterne og +Halles unikke brandkvaliteter.

Et website, der lærer kunderne at kende

Creuna har stået for udviklingen af den tekniske platform, og sammen med +Halle er der i høj grad tænkt forretning ind i løsningen. +Halle ønskede at hjælpe deres salgs- og marketingafdeling med at blive klogere på potentielle og eksisterende kunder, og derfor integrerede Creuna i løsningen et skræddersyet setup, der får designvirksomhedens forskellige kundesystemer (CMS, CRM, nyhedsbrev og analytics) til at ’tale’ sammen. En såkaldt Lead to Revenue Management-løsning (LTRM).

LTRM-setuppet betyder, at +Halles marketingansvarlige ud fra interaktion på sitet og i nyhedsbrevet løbende kan opdatere de kundeansvarlige med information om eksisterende og potentielle B2B-kunder, deres adfærd og interesser. For eksempel kan de sammen blive klogere på hvilke produkter, kunden har set på og dermed kan være interesseret i; hvilke nye virksomheder, der tilmelder sig nyhedsbrevet og dermed kan behandles som nye leads osv. Det er nyttig viden, ikke blot for Salg og Marketing, men også for +Halles distributører og agenter.

”Vi er rigtig glade for det nye website, som både matcher vores visuelle linje og forretningsfilosofi - og samtidig klæder os bedre på, når vi er ude at møde kunderne,” siger Martin Halle, Nordic Sales Director i +Halle. “Man kan finde vores møbler i mange forskellige settings, og på samme måde er behovene hos vores kunder divergerende. Derfor er vi meget bedre stillede, når vi allerede inden mødet véd lidt om kundernes behov og præferencer. Det har Creuna gjort muligt og oven i købet på en måde, som er automatiseret og prioriteret. Det er et værdifuldt værktøj i udviklingen af vores forretning.”

Oplev det nye site på plushalle.com