Kom med til efterårets Creuna Briefing

Denne sæson sætter vi fokus på de fremragende kundeoplevelser og hvordan vi får oplevelsesdesign, teknologi og organisation til i samspil at differentiere jer.

I en tid, hvor information nærmest hænger på træerne, ved kunderne alt. De sammenligner let produkter og services og oplever at kvalitet og pris betyder mindre og mindre for deres valg. For nutidens kunder samler først og fremmest på gode oplevelser. At blive hørt, forstået og imødekommet er nu markedets vigtigste loyalitetsfaktor.

Vinderne bliver de virksomheder, der forstår dette og formår at skabe sammenhængende og relevante oplevelser med værdifulde produkter og services. Wauw-effekter er tillokkende, men faktisk opnås den største effekt ved først at forstå og imødekomme kundernes forventninger og behov - for dernæst at give lidt ekstra.

I efteråret 2016 sætter Creuna Briefing fokus på de fremragende kundeoplevelser. Dem, der får jer til at stikke ud fra konkurrenterne og skaber præference og loyalitet hos kunderne. Det lykkes kun hvis virksomheden formår at samtænke kundeoplevelser, teknologi og den kundefokuserede organisation.

Tilmeld dig derfor 1, 2 eller alle 3 Creuna Briefings og hør, 1) hvordan I bruger “Design Thinking” til at skabe hurtige forbrugerindsigter og omsætte dem til testbare prototyper, 2) hvordan I vælger og sammensætter de mest effektive teknologier til jeres strategi og 3) hvordan I udvikler organisationen til at mestre digitalisering og kundefokus.

Nyhed: Debriefing 

Som noget nyt i Creuna Briefing tilbyder vi de interesserede at blive efter oplægget og deltage i en åben workshop med afsæt i oplægget. Bliv en time længere og få de mange nye input op under neglene.

Kom hurtigt i gang med Design Thinking

På denne Creuna Briefing vil User Experience Lead, Nikolaj Gandrup Borchorst og User Experience Consultant, Pernille Grand, give hands-on råd til, hvordan I kommer godt i gang med Design Thinking, uden at vælte budgettet. Med udgangspunkt i konkrete cases, viser de, hvordan du kommer fra problemforståelse til svar – fra direkte kundeindsigt til afdækning af mulige designløsninger gennem sketching og prototyping.

Arrangementet er afholdt. Se video og præsentation her. 

Strategisk og pragmatisk teknologivalg

På denne Creuna Briefing vil Nikolaj Opstrup, Managing Director, MBA (Master in Management of Technology), give en oversigt over de væsentligste kriterier for teknologi- og platformsvalg for organisationer, der ønsker at understøtte en kundefokuseret strategi og en retning, hvor kundeoplevelser skal være sammenhængende, relevante og endda fremragende for hver enkelt kunde.

Læs mere og tilmeld dig i København (11.10) eller Aarhus (12.10)

Den kundefokuserede organisation

Digitalisering og øget kundefokusering går hånd i hånd i den moderne virksomhed. Om det er produktudvikling, service, salg eller marketing, der er i fokus, så udfordres de klassiske strukturer - præget af enten langsigtet drift eller korte projektforløb - nu af komplicerede kundedata og rigide interne systemer.

Oplægget vil diskutere strategisk ledelse, organisering og kultur med et skarpt fokus på kundeorientering og innovation. Ud over inspiration og tips, vil deltagere gå fra denne Creuna Briefing med konkrete værktøjer til at kortlægge de nuværende kompetencer og prioritere blandt dem, der mangler.

Læs mere og tilmeld dig i København (15.11) eller Aarhus (16.11)