Se højdepunkterne fra 'Winning in the Age of the Customer'

For to år siden var Creuna fødselshjælpere til Danmarks første internet festival, Internet Week Denmark. Til dette års festival kunne vi i tillæg byde velkommen til konferencen “Winning in the Age of the Customer”, hvor hele syv inspiratorer fra det danske erhvervsliv gav deres bud på at lykkes digitalt.

Onsdag den 11. maj var over 200 personer samlet på Dokk1 i Aarhus for at opleve en række erfarne digitale forretningsfolk og eksperter dele ud af deres bedste erfaringer med skabe  digitale løsninger inden for marketing, salg eller forretningsudvikling. Formålet var at sætte fokus på de udfordringer, der gør sig gældende lige nu, og samtidig skabe et stærkt fagligt forum for inspiration, vidensdeling og sparring.

Simon Kibsgård, Marketingdirektør i Creuna, bød velkommen og ledte slagets gang, og engagementet fra deltagerne var højt med gode, observante spørgsmål til den afsluttende paneldebat. Mange var begejstrede for muligheden for at høre stærke brands dele ud af deres erfaringer, som forholdsvis let kunne overføres til andre organisationer og problemstillinger.

Gik du glip af konferencen, så kan du høre oplægsholderne fortælle om de vigtigste pointer i deres oplæg herunder:

Arun Prabhu og Oliver Repenning fra Arla

Lars Eljær Andersen fra Vestas

Anders Sahl Hansen fra Sputnik 5

Mathis Dahlqvist fra Grundfos

Kristoffer Okkels fra Creuna

Kim Svendsen fra Stibo Accelerator

Se præsentationer i deres fulde længde - klik her