Download Creunas Digital Performance Map

At overskue din virksomheds digitale tilstedeværelse er ikke længere en enkel sag. Nye kanaler vokser frem konstant, og det kan være svært at bevare overblikket og sætte ind de rigtige steder. Start med at downloade Creunas Digital Performance Map.

Vejen til bedre digital forretning

Din virksomheds website er kun en lille del af din digitale tilstedeværelse. Der findes et væld af digitale platforme med indhold og brugerinteraktion, som giver dig et mere klart billede af dit digitale økosystem. Hvor gode er dine målinger af trafik? Og hvad med holdningerne til jeres brand og afkastet af jeres digitale investeringer?

Der er så mange forskellige kanaler du kan investere i. Men hvordan skal du prioritere?

Start med at lade data hjælpe dig med at forstå værdien af jeres egne medier som fx websitet og nyhedsbrevet, betalte medier som fx bannere og Adwords, og ikke mindst sociale medier som eksempelvis Facebook og LinkedIn. Når du forstår sammenhængen mellem kanaler og jeres performance i de enkelte kanaler, kan du begynde at optimere indsatsen for at opnå bedre resultater.

Udforsk kortet og find de skjulte huller og muligheder for jeres brands digitale performance. Brug de mange datakilder, som er til rådighed for dig. Sæt din webanalyse i system, få ny indsigt og lad datadrevne tiltag forbedre dine resultater i digitale kanaler.


Lad os tage temperaturen på din digitale performance

Hvad og hvorfor?

Med Creunas Digital Audit giver vi dig et øjebliksbillede af din virksomheds performance i digitale kanaler. Vi præsenterer vores anbefalinger til, hvordan I kan optimere jeres forretning online. Med udgangspunkt i de data, som jeres brugere genererer på egne og eksterne kanaler, foretager vi en tværgående analyse af virksomhedens digitale tilstedeværelse. Her vil vi blandt andet fokusere på trafikken til jeres website, onsite-interaktionen (kontaktformular, newsletter signup m.m.) samt de touchpoints, hvor brugerne typisk interagerer med jeres brand - search, sociale medier m.m.

Hvordan?

Vi får læseadgang til jeres datatracking-værktøj - enten Google Analytics, Webtrends, Adobe Analytics eller andet - og finder her de data, som vi baserer vores findings og anbefalinger på. Alting behandles naturligvis med stor fortrolighed. Når analysen er udarbejdet, præsenterer vi jer for en række indsigter med ’opportunity gaps’ og muligheder for optimering i de vigtigste touchpoints. Derudover foretager vi en effektberegning, der giver en idé om, hvad I kan forvente at opnå ved at gennemføre forskellige tiltag.

Kontakt os

Vi bruger kun 2-3 dage på analysen og  arrangerer herefter et møde på ca. 1,5 times varighed, hvor vi præsenterer vores findings og anbefalinger. Kontakt os for at høre nærmere.

København: Nikolaj Opstrup
Aarhus: Lars Elkjær Andersen