Hvad tilbyder vi?

Vi støtter vores kunder gennem alle faser i et projekt. Fra de indledende strategiske spørgsmål til lancering af en færdig løsning. Vi tilbyder unik ekspertise inden for fire overordnede områder.

Forretningsudvikling Produktudvikling Marketing Procesoptimering


Følger din virksomheds udvikling med omverdenens?

Du kan lægge mange planer for din virksomhed. Men hvis de ikke tager udgangspunkt i kundernes hverdag og de steder, virksomhed og kunder mødes, bliver dine planer nok ved med at være planer.

Vi sikrer, at din strategi matcher kundernes virkelighed. Hvor der ikke skelnes mellem online og offline. Og hvor brands dømmes på evnen til at levere nu og her. Ikke ud fra noget, der står tre år fremme i forretningsplanen.

Mulighederne for at skabe digitale relationer og salg er eksploderet. Det samme er kundernes krav.

Udfordringen er derfor at få digitale medier og muligheder med op på direktionsgangen og integreret i en overordnet strategi. Og derefter tale medievalg og kanaler.

Vi kan ikke bare hjælpe med den rette strategi, men også sikre, at den hele tiden optimeres. Vi registrerer løbende data og tjekker op på kundernes adfærd. Med den viden kan vi ikke blot forbedre den digitale indsats, men f.eks. også salg, service og selve produktet.

På den måde bliver analyse ikke bare afrapportering, men en konkurrencefordel.

 


Vil du irritere eller involvere?

Digitale medier har vendt op og ned på vores vaner og hverdage. Vi vil underholdes, når det passer os. Butikker skal have om ikke en mand bag disken, så en bag tastaturet hele døgnet. Og vi vil ikke bare modtage reklamer, men have et konkret udbytte. En service, en merværdi, en oplevelse, vi kan dele.

Det stiller krav til både brands og bureauer, hvis markedsføringen skal have en reel effekt.

Vi har de kreative kompetencer, indsigter og teknologiske knowhow, der skal til for at skabe opmærksomhed hos forbrugerne og sorte tal på din virksomheds bundlinje

Vi udvikler dine kommunikationsplatforme og kampagner på tværs af platforme og medier. Men altid med et konkret mål om, at det skal virke. Så inden vi tænker over, hvordan vi rammer folk bedst muligt, stiller vi skarpt på dine udfordringer. Når vi kender dine mål, kan vi udvikle den løsning, der engagerer dine målgrupper mest mulig. Og som dermed skaber optimal værdi for dig.

Brugerindsigt er også vigtig i forhold til medieindrykning og optimering. Vi tjekker derfor løbende, hvordan folk interagerer med dine digitale tilbud. På den måde kan vi ramme dem med flere relevante budskaber og hele tiden finjustere.


Digitale relationer skaber værdi

Folk spenderer både flere penge og mere tid på nettet end nogensinde før. De diskuterer dine produkter. Og de sonderer terrænet på blogs og fora, før de kører kortet igennem. Hvis du vil holde trit med dem, skal du stå tidligt op og tænke digitalt fra daggry. Men ofte retter virksomheder først tankerne mod nettet, når produktet står klar, og markedsføringen skal rulles ud.

Det er en skam. For når du tilføjer en digital dimension til dit produkt, får dine kunder en vare, der kan opdateres og forbedres efter købet. Samtidig giver det en unik chance for at gå i dialog og lytte til dem, der bruger dine produkter. Og hvem vil ikke være venner med en god lytter.

Dit produkt behøver ikke at være født på nettet, før det giver mening at tænke digitalt.

Eksempelvis har vi sat strøm til alt fra storbyer, direktorater og offentlig transport til mælkekartoner, køkkenproducenter og skibindinger.

Vi kunne fortsætte enetalen længe endnu, men egentlig vil vi hellere høre, hvad vi kan gøre for dig. Så kontakt os, og bliv inspireret til, hvordan du tænker digitalt fra starten.


Det gode arbejde kan altid forbedres

I den digitale verden er det en god investering at tænke, før man taler. For vi får hele tiden bedre data om, hvordan brugerne opfører sig på nettet. Og bedre data giver skarpere analyser – og dermed mere kvalificeret rådgivning fra os om, hvordan du bedst taler og handler online.

Vi tror på, det betaler sig at betragte processer i dit digitale arbejde fra forskellige faglige vinkler.

Hvis dine digitale løsninger ikke konverterer, er vi dem, der dykker ned i tørre tal og kommer op med nye interessante forslag til forbedringer.

Vi har folk, der kan lytte, analysere og formidle brugernes side af sagen. Og når udfordringen er lokaliseret, eksekverer vi sikkert med informationsarkitekter, designere og folk med stort teknisk overblik.

Men når vi skaber det billede af dig, som dine brugere ønsker møde, kræver det ofte, at du også justerer dine interne arbejdsprocesser. Derfor sikrer vi, at du ikke bare får teknologien i hånden, men også bliver klædt på til at bruge den.